DORADZTWO MARKETINGOWE
AUDYT, CONSULTING, sTRATEGIA, SZKOLENIA

Agencję marketingową i medialną tworzy KRIS KOJDER wraz z kilkuosobowym zespołem profesjonalistów.

Przez ponad 8 lat (2015-2023) odpowiadał za wizerunek, promocję, marketing i działania medialne największego w Polsce Parku Rozrywki Energylandia. 

Pełnił także rolę rzecznika prasowego i prowadził biuro prasowe Energylandia Rally Teram w trakcie Rajdu Dakar.

Zrealizował wiele projektów telewizyjnych, a wśród nich liczne lokowania produktu i usług w programach:

Telewizji Polsat, TVN, TVP,

w tym popularne formaty, takie jak:
The Voice of Poland, The Voice Kids, Galileo, Taniec z Gwiazdami, Rodzinka.pl, Dzień Dobry TVN, Pytanie na Śniadanie (TVP2),

a także inne programy dla stacji:

Polsat News, TV4, Disco Polo Music, TVP 3, TVP INFO, TVS (Weekend z TVS), 4FUN Kids oraz zagranicznych stacji telewizyjnych: amerykańskie Discovery, czeskie Prima tv i Óčko oraz słowacka TV Markiza.

konsultacje / opieka marketingowa / projektowanie strategii / szkolenia / copywriting - poznaj nasze usługi:

KONSULTACJE MARKETINGOWE

– OPIEKA MARKETINGOWA NAD TWOJĄ FIRMĄ
 

ZEWNĘTRZNY MANAGER MARKETINGU

OPIEKA MARKETINGOWA NAD FIRMĄ / DORADZTWO W ZAKRESIE STRATEGII

Oferta na tę usługę skierowana jest dla firm potrzebujących dobrego Managera marketingowego, Dyrektora marketingu lub Konsultanta, który zbuduje lub poprowadzi istniejący już zespół do przodu!

Kris Kojder projektuje strategie marketingowe dla firm, pomaga w uporządkowaniu zasobów, kreuje drogę, której konsekwencją są praktyczne działania promocyjne i reklamowe. 
Pomaga także w ich realizacji udostępniając własny zespół współpracowników, nadzoruje proces twórczy, dopilnuje, by zamówione usługi zostały dowiezione do końca i o czasie! 
Reprezentuje także Klienta przed zewnętrznymi podmiotami, a także uczestniczy w wielu procesach negocjacyjnych. 

KONSULTACJE:

Realizowane konsultacje marketingowe kończą się podsumowaniem w formie notatek, raportów, a nawet planów marketingowych – w zależności od skali konsultacji i długości kontraktu.
Minimalny wymiar konsultacji – opieki marketingowej wynosi trzy miesiące. To daje piersze widoczne efekty i pozwala na szybkie wdrożenie opracowanych działań w zakresach: promocyjnych, reklamowych, komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, czy zdolności prezentacji.

Usługa opieki marketingowej w dłuższej przestrzeni czasowej połączonej z konsultacjami przyjmuje formę hybrydową, to znaczy: analizy, opracowania i projektowanie wykonywane są zdalnie w biurze Agencji i są połączone z przyjazdami Krisa Kojdera do siedziby Klienta.
W ramach konsultacji omawiane są bieżące tematy, efekt prac zdalnych między jednym, a drugim spotkaniem, a także perspektywiczne działania. 

Zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu – biuro@kriskojder.pl 

KONSULTACJA JEDNORAZOWA

Usługa jednorazowej konsultacji marketingowej obejmuje przyjazd Krisa Kojdera do siedziby Klienta i praca z Klientem na miejscu.

Konsultacja może przyjąć formę warsztatu, burzy mózgów z zespołem Klienta, wstępnego audytu – analizy przedstawionych problemów, a także szkolenia.
Wstępny zakres prac zostaje omówiony przed umówieniem konsultacji.

W ramach konsultacji ocenie mogą zostać poddane dotychczasowe działania Klienta oraz podane wskazówki działań jakie powinien podjąć. 

W ramach konsultacji Klient może poprosić o pomoc w wycenie podejmowanych i planowanych działaniach reklamowych, a także o wskazanie rekomendowanych rozwiązań.

COPYWRITING i WYSYŁKI PRASOWE

Piszemy artykuły prasowe dla naszych Klientów w sposób ciekawy i angażujący czytelnika.
Opracowujemy materiały prasowe gotowe do wysyłki mediom. 

Realizujemy wysyłkę prasową do portali medialnych, ogólnopolskich, regionalnych i lokalnej prasy.
Tworzymy indywidualne bazy mediów na potrzeby Klientów. 

Dokonujemy zakupu mediów w prasie – po wcześniejszej analizie recenzujemy najlepsze dla Klienta portale, negocjujemy i tworzymy dobre relacje z prasą. 

ZAKUP MEDIÓW

W PRASIE / RADIU / TELEWIZJI

Nasza Agencja reklamowa działa na podobnych zasadach jak dom mediowy. 
Pomagamy naszym Klientom w zakupie mediów, ich odpowiednim doborze po wcześniejszej analizie i uwzględnieniu takich aspektów jak:
– target / grupa docelowa
– badani słuchalności / wyniki oglądalności 
– zasięg terytorialny / pokrycie na mapie 

– stosunek ceny do zasięgu i wyników 

PROJEKTOWANIE EVENTU

Czeka Was otwarcie / premiera nowego obiektu / galerii / salonu?

Chcecie zrealizować event dla swoich partnerów / dostawców, ale nie wiecie jak się za to zabrać? Zapraszamy do współpracy!

Właściciel Agencji – Kris Kojder projektowaniem eventów zajmuje się od lat.

Event to nie tylko zatrudnienie firmy nagłośnieniowej, sceny i dj-a. Event to cała logistyka dla zaproszonych gości, ale i pracowników oraz osób obsługujących wydarzenie.

Którędy goście mają wchodzić na scenę?

Gdzie będą stały media i jaki będą miały kadr do robienia zdjęć?

Pewnie nawet się nad tym nie zastanawialiście, a na pewno o tym pomyślicie już po evencie.

Dbamy o pozytywny wizerunek i komfort organizacji wydarzenia, a wszelakie wpadki są dla nas obce.

AUDYT DIGITAL

KONT REKLAMOWYCH
Meta Ads i Google Ads

Oferowany AUDYT DIGITAL obejmuje audyt kampanii reklamowych w systemie Meta Ads oraz Google Ads i jest dostępny w dwóch wariantach.

WARIANT PODSTAWOWY:

  • Meta Ads:

– Analiza ustawień wszystkich zasobów Business Managera

– Mapowanie ścieżki i analiza działania pixela na stronie WWW

– Analiza ustawień technicznych wszystkich kampanii z uwzględnieniem rekomendacji dot. poprawy konkretnych ustawień

  • Google Ads:

– Analiza ustawień kodów konwersji i kodów remarketingowych

– Analiza ustawień technicznych wszystkich kampanii z uwzględnieniem rekomendacji dot. poprawy konkretnych ustawień

  • Audyt zostanie przygotowany w formie dokumentu, w którym będą rozpisane wszystkie spostrzeżenia i wnioski. Ponadto daje możliwość przedyskutowania na żywo przygotowanego dokumentu z naszym specjalistą ds. digital marketingu.
  • Czas realizacji – 3-5 dni roboczych


WARIANT ROZSZERZONY:

Pakiet podstawowy plus:

  • Meta Ads:

– Analiza ustawień wszystkich zasobów Business Managera

– Mapowanie ścieżki i analiza działania pixela na stronie WWW

– Analiza ustawień technicznych wszystkich kampanii z uwzględnieniem rekomendacji dot. poprawy konkretnych ustawień

– Rekomendacje dot. rozbudowy struktury konta lub przygotowanie dedykowanej taktyki marketingowej

– Analizę ustawień katalogu produktów

  • Google Ads:

– Analiza ustawień kodów konwersji i kodów remarketingowych

– Analiza ustawień technicznych wszystkich kampanii z uwzględnieniem rekomendacji dot. poprawy konkretnych ustawień

– Rekomendacje dot. rozbudowy struktury konta lub przygotowanie dedykowanej taktyki marketingowej

  • Audyt zostanie przygotowany w formie dokumentu, w którym będą rozpisane wszystkie spostrzeżenia i wnioski. Ponadto daje możliwość przedyskutowania na żywo przygotowanego dokumentu z naszym specjalistą ds. digital marketingu.
  • Czas realizacji – 4-8 dni roboczych