OBSŁUGA GRAFICZNA

Projektujemy grafiki na indywidualne zamówienie naszych klientów oraz w ramach miesięcznych pakietów graficznych.

  • Branding: logotypy, logo, brandbooki, key visual
  • Opakowania, etykiety, grafiki produktowe, magnesy, gadżety
  • Outdoor – billboardy, citylighty, oklejanie pojazdów
  • Katalogi, foldery, ulotki, foldery
  • Gazety, magazyny
  • Social media – posty sponsorowane, banery i grafiki do kampanii Ads

  • Nasze zdolności obejmują zarówno techniczne aspekty grafiki, jak i umiejętność interpretowania oraz wizualizacji celów biznesowych naszych klientów – zwiększenie zainteresowania danym produktem, usługą czy wzrost sprzedaży poprzez odpowiednia wizualizacje / przedstawienie.

    pakiety graficzne - OFERTA:

    PAKIET 10 PROJEKTÓW GRAFICZNYCH / miesiąc

    Obsługa graficzna jak w abonamencie, lecz bez żadnych zobowiązań.

    – tworzenie grafik na bieżące potrzeby Klienta,
    np. organizowanych wydarzeń, konferencji, promocji w social mediach, bannerów, etc.


    „projekt graficzny” to na przykład:

    – pakiet grafik na social media (sama kreacja – liczy się jako jedna sztuka, dostosowanie do formatów jako druga sztuka),

    – baner reklamowy, billboard,
    mailing,

    – jedna strona: katalogu, ulotki, plakatu
    lub katalog w formie szablonu do 10 stron, jeśli każda strona ma ten sam schemat graficzny, a zmianie ulega tylko tekst.


    Pakiety graficzne nie obejmują usług graficznych takich jak: projektowanie logo, key visual, branding.

    PAKIET 20 PROJEKTÓW GRAFICZNYCH / miesiąc

    Pakiet do 20 grafik zleconych w okresie jednego miesiąca jest na tych samych zasadach, co „PAKIET DO 10 PROJEKTÓW GRAFICZNYCH / MIESIĄC”. Zmianie ulega ilość zrealizowanych projektów.

    Ten wariant jest korzystniejszy cenowo dla Klienta.

    Napisz do nas i otrzymaj aktualny cennik!

    PROJEKT LOGO I BRANDING

    Projektujemy logo i komunikację wizualną w różnych wariantach:
    • podstawowym – w formacie pionowym i poziomym
    • rozszerzonym – z księgą znaku
    • key visual – ID marki, motyw przewodni, graficzny i kolorystyczny

    portfolio: