Projekty Graficzne
Radio Super FM Szczecin
Dla Radia Super FM w Szczecinie zaprojektowaliśmy bannery reklamowe na zakupione nośniki w lokalnym, miejskim portalu internetowym, a także social mediach wraz z dostosowaniem pod profile: facebook, instagram, a także stronę internetową.
Grupa EGO / EGO MMS / 4PR – Hotel Cztery Pory Roku / BOHO Baltic Resort
Dla naszego klienta – grupy skupiającej wokół swoich marek obiekty noclegowe i hotel – regularnie wykonujemy grafiki będące odpowiedzią bieżących potrzeb. Materiały reklamowe do druku, projekty roll-upów, katalogów, ofert – także w wersji digitalowej, formatach pdf. W zakresie prac wyróżnić możemy także grafiki kontekstowe, posty oraz relacje na facebooka czy instagram.
Zator (obok Energylandii), Bobolin, Krynica-Zdrój – to lokalizacje obiektów, dla który projektujemy grafiki.
Farma Iluzji – Edukacyjny Park Rozrywki w Trojanowie na Mazowszu
W ramach zamówionego pakietu graficznego wykonaliśmy liczne i zróżnicowane zlecenia graficzne, wśród nich między innymi mapy dla parku rozrywki czy tablice informacyjne i ostrzegawcze.
Wykonaliśmy także projekty szyldów wejść do atrakcji, a także projekt oklejenia koszów na śmieci, by te nie odstraszały, ale ładnie wpisywały się w daną strefę parku.
GVM Carint
Nasza Agencja reklamowa zaprojektowała wiele materiałów promocyjnych takich jak ulotki akcji profilaktycznych, wydarzeń, eventów, ale także banner sponsorski czy drobne nośniki reklamowe.
GVM Carint
Claim. W ramach kompleksowej opieki marketingowej nad spółką GVM Carint Kris Kojder wymyślił claim „Lekarze od serca”, który koresponduje z nazwą spółki, ale także zasadniczo definiuje jej charakter.
Co ciekawe do objęcia opieki marketingowej na Spółką, Klient nie posiadał żadnego sloganu, który identyfikował go w przestrzeni publicznej.
Hasło zyskało także formę graficzną i w wybranych kanałach komunikacji zostało „doklejone” do logo.
Przykład wykorzystania zauważyć można na prezentowanej obok grafice tzw. „umawiaczki”, czyli wizytówce z podanym terminem wizyty lekarskiej.
GVM Carint
Ujednolicenie linii graficznej i kolorystycznej. Obsługując grafinie spółkę GVM Carint zadbaliśmy o ujednoliconą identyfikację graficzną opierającą się na konsekwentnych dla zastanego logo kolorach, przyjaznych branży medycznej kolorach oraz czytelnych czcionkach.
Jako przykład prezentujemy zdjęcie w tle na facebookowym profilu. Kreacja została także dostarczona w odpowiednich formach do innych social mediów.


















